4 módszer a láb keringésének javítására

Láb vérkeringésének fokozása

Kutatások igazolták, hogy a különböző típusú lábstimulációk pozitív hatással lehetnek nemcsak a lábizomzat erejére, hanem a láb vérkeringésére is.

Miért olyan fontos a láb vérkeringése? 

A jó keringés mindenki számára javasolt, aki egészséges talpakra, lábakra törekszik és fontos neki a mozgás. A jó keringésre úgy tekinthetünk, mint a megfelelő “tápanyag-ellátás” biztosítékára, ami támogatja a szövetek mielőbbi gyógyulását, az idegek megfelelő működését és a hőmérséklet-szabályozást.

Milyen módszerekkel javíthatod a lábad keringését? 

#1 – Mezítlábas stimuláció 

A cipőnktől való megszabadulás és a változatos felületeken való járás arra kényszeríti a lábizmokat, hogy összehúzódjanak, amelyek így egyfajta szivattyúként működnek: friss vért juttatnak a talpba és az alsó lábszárba. 

A Naboso alapítója, Dr. Emily azt javasolja, hogy az emberek minden nap legalább 30 percet töltsenek mezítlábas stimulációval. 

#2 – Földelés 

Földelésnek ebben a témakörben azt nevezzük, amikor meztelen talpaink összeérnek a föld természetes felületeivel (és így annak elektromos töltésével). 

A stresszt és a gyulladást a szervezetben savas vagy + töltésűnek szoktuk tekinteni, míg a föld ebben a szempontóbl negatív töltésűnek tekinthető. Kutatások kimutatták, hogy ha füvön, földön és különböző más, természetes felületeken sétálunk, csökkenthetjük a + töltést a szervezetben, ezáltal csökkenthetjük a gyulladást.

A gyulladás “ragacsosságot” hoz létre a vérünkben, ami ronthatja a cirkulációt.

Dr. Emily javaslata az, hogy naponta legalább 15 percen át érintkezzünk mezítláb a talajjal.

#3 – Vibráció 

Minden lépésünknél rezgéseket érzékelünk. Ezek vezérlik az izomösszehúzódásokat, és a kutatások szerint növelik a bőr perfúzióját.

A talpi rezgések növelésére számos módszer létezik, többek között: minimálcipő viselése járás közben, vibrációs platform (például PowerPlate) használata, vibrációs masszázseszközök használata, valamint a puha felületek helyett kemény padlón való edzés. 

#4 – Naboso

Nagyon sok felhasználónktól hallottuk, hogy amikor a Naboso talpbetétet használják, már nem fázik annyira a lábuk, vagy nem kell zoknit viselniük, mert melegebb a lábuk.

A textúra – mint minden érzékszervi ingerlés – izomösszehúzódásokat hoz létre, amelyek természetes szivattyúként működtetik a keringési rendszert és idézik elő az az erek kitágulását.

A lábakban – különösen a lábujjakban – az erek nagyon kicsik, ezért a láb egészségét fejlesztő és a keringést javító technikák beépítése egészségfenntartó programunkba kiemelt fontosságú kell, hogy legyen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez.