GYAKORI KÉRDÉSEK

Mielőtt üzenetet küldenél, nézd meg, megtalálod-e itt a keresett választ.

Mennyi a kiszállítási díj?

A házhozszállítás díja 1900 Ft, Easybox csomagautomatába pedig 1500 Ft.

A kiszállítás 20.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

Milyen fizetési módok vannak?

Tudsz fizetni bankkártyával, Google Pay-el, Apple Pay-el – ezekre a Stripe rendszerét használjuk. A bankkártya adataidat mi nem látjuk.

Ezenkívül van mód átulasásos fizetésre és utánvétes fizetésre is.

Mennyi a kiszállítási idő?

Ha termék raktáron van, általában 2-3 nap alatt megkapod a rendelést.

Van garancia a termékekre?

Igen. 1 év garanciát vállalunk termékeinkre, amely a gyártási hibákból származó problémára vonatkozik.

Mennyire biztonságos a vásárlás? Biztonságban vannak az adataim?

Teljesen. Áruházunk titkosított csatornát használ az internetes forgalomra, az online fizetésre a világ egyik legismertebb, legbiztonságosabb szolgáltatását használjuk, illetve természetesen betartunk minden GDPR előírást.

Mi történik pontosan a rendelés leadása után?

A megrendelés megerősítéséről kapsz egy automatikus email-t. Ezután becsomagoljuk a rendelésedet és átadjuk a futárnak. Erről szintén kapni fogsz egy levelet, amihez a számládat is csatoljuk. Aztán már csak várnod kell a futárt.

Hogy kapom meg a számlát? Rendelhetek cégnévre?

Természetesen rendelhetsz cégnévre is. Ekkor ne feledd el megadni céged adószámát a rendeléskor. Az e-számlát email-ben fogjuk neked elküldeni a megrendelés teljesítése után. Ha bármi problémád lenne vele, vedd fel velünk a kapcsolatot.

A futár még nem jelentkezett. Mit tegyek?

Ha a visszaigazoló leveled nem tartalmazza a csomagkövetési számot, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és utánajárunk merre jár a rendelésed.

Ha tartalmazza, úgy a Sameday (Easybox) rendszerében rá tudsz keresni ezen az oldalon.

Segíthetünk valamiben?