Plantar fasciitis kezelése gyógyzoknival

Naboso gyógyzokni lábon

Pihenés. Jég. Kompresszió. Emelés. A legtöbb ember emlékszik a jó öreg RICE protokollra. A legtöbb betegnél, akiknél talpi sarokfájdalom jelentkezik, a talpi fasciitis kezdeti kezelési javaslatai nem állnak messze ettől.

De mennyire hatékonyak a fentiek, és vajon a pihenés és a jég tesz-e valamit a szövet gyógyulásának elősegítéséért?

A Naboso-nál jobb módszert találtunk a talpi sarokfájdalom csökkentésére és a szövetek gyógyulásának előmozdítására.   

Alapítónkkal és funkcionális lábgyógyászunkkal, Dr. Emily Splichal-lal kifejlesztettünk egy olyan gyógyzoknit, amely a lábfejben található izmokat, fasciákat és idegeket célozza meg. Bemutatjuk a Naboso Recovery zoknit!    

Ez a zokni két erőteljes módon segíthet a talpi fasciitis-ben szenvedőknek: tartással és keringés fokozással.

Előny #1 – Boltozat kompresszió

Néha a lábunknak csak egy kis kényeztetésre van szüksége, és a Naboso Recovery gyógyzokni tökéletes támaszt nyújt az igénybevett talpizomzatnak. Csak hogy tudd, a szövetek nem tudnak meggyógyulni, ha folyamatosan terhelik őket és újra megsérülnek.   

Jelenleg a forgalomban lévő legtöbb kompressziós zokni a lábfej közepe felé helyezett boltozat kompressziót biztosít. Ez persze kényelmes lehet, de nem olyan hatékony a talpi fascia támogatására.    

A Naboso Recovery zokniban a sarok felé nyújtunk boltozat kompressziót, ami anatómiailag pontosabb, mivel a talpi fascia innen ered.     

Pontos boltozat kompresszió = jobb talpi fascia támasz.

Előny #2 – Fokozott talpi vérkeringés

Ez a Naboso Recovery zokni titkos összetevője.

Nincs még egy olyan zokni a piacon, amelyet úgy terveztek volna, hogy elősegítse a keringést a talpi idegek, a lábizmok és a talpi fascia irányába. Zoknink a textúra segítségével való stimulálással javítja a keringést.

Minden zokniban apró piramisokat találsz, amelyek precízen megformázottak és kialakítottak úgy, hogy bejussanak a talp bőrrétegébe. A dermiszben több ezer apró véredény található, amelyek oxigénnel és tápanyagokkal látják el bőrünket, idegeinket, izmainkat – és igen, a talpi fasciát.

Több vérkeringés a szövetekben = hatékonyabb talpi fascia gyógyulás.

***

Kipróbálnád a Naboso Recovery zoknit?

Javasoljuk, hogy a Naboso Recovery zoknit legalább napi 60 percig viseld, különösen egy hosszú nap, vagy egy kemény edzés után.   

Szeretnéd még jobban segíteni a talpi fascia regenerációt vagy hatékonyabban szeretnéd a fasciitis-t megelőzni? Integráld a Neuro Ball-t  5 perces láblazító rutinunkba!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Sütiket használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez.